Logo

Մարտին Սկորսեզեն ասում է…

Հեղինակ
Մարիամ Սուքիասյան
00:00 / 28.02.2018ՄՇԱԿՈՒՅԹ
scorsez - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...
  • Ֆիլմերը դիպչում են մեր սրտերին, արթնացնում են մեր մտապատկերը, փոխում են շատ հարցերի շուրջ մեր պատկերացումները, դրանք մեզ հետաքրքիր վայրեր են տանում: Ֆիլմերը ունակ են բացելու բոլոր փակ դռները, ազդելու գիտակցության վրա,  դրանք մեր ողջ կյանքի ընթացքի մասին վկայող հիշողություններն են. մենք պարտավոր ենք դրանք միշտ պահել:

 

  • Ոչինչ չի կարող համեմատվել պարզության հետ, սակայն պարզությունը շատ դժվար հասանելի երևույթ է:

 

  • Երիտասարդ ռեժիսորներն ինձ հաճախ հարցնում են, թե ինչում եմ միշտ հին ֆիլմեր դիտում:  Վերջին երկու տասնակմյակների ընթացքում ես մի շարք ֆիլմեր եմ նկարահանել, և պատասխանս միանշանակ է. «Ես ինձ դեռ ուսանող եմ համարում»: Վերջին 20 տարիների ընթացքում ինչքան շատ էի նկարահանում, այնքան  շատ էի հասկանում, որ իրականում ես ոչինչ չգիտեմ, և միշտ փնտրում եմ ինչ-որ բան կամ որևէ մեկին, ինչից կամ ումից կսովորեմ:  Երիտասարդ ռեժիսորներին և ուսանողներին ես խորհուրդ եմ տալիս լինել նկարիչների պես՝ սովորել հներից, զարգացնել իրենց ներկապնակը, ավելի մեծ կտավներ ստեղծել, քանի որ աշխարհում սովորելու շատ բան կա:

 

  • Զգացմունքն առաջին բանն է, որին ես կապված եմ, կներեք իհարկե անկեղծությանս համար:

 

  • Գիտեք, անկեղծ ասած ես երբեք չէի նկարահանի «Տաքսիստ» ֆիլմը (1976 թ.), եթե չլիներ «Ալիսայի» («Ալիսան այլևս այստեղ չի ապրում», 1974) հաջողությունը:  Կոմերցիոնիզմի  հարցն ինձ մտածելու լուրջ տեղիք է տալիս: Արդյո՞ք մենք պարտավոր ենք ընտրություն կատարել Օսկարին հասնելու և միլիոնատեր դառնալու,  կամ մեզ ցանկալի ֆիլմերը նկարահանելու և աղքատության մեջ մեռնելու միջև:

sko - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...

  • Այսօր ավելի քան երբեք մենք իրար հետ խոսելու, իրար լսելու  և հասկանալու կարիք ունենք, ինչը մեզ կօգնի աշխարհը և կինոն ճիշտ տեսնելու և գնահատելու հարցում:

 

  • Ինչքան ավելի էի մեծանում, այքան ավելի էի հակված հետևել այն մարդկանց, որոնք ապրում են բարությամբ, հանդուրժողականությամբ, կարեկցությամբ և  իրերին նայելու իրենց նուրբ ձևով:

 

  • Կինոն սկսվել է կինոժապավենի, արտիստների ու արհեստավորների և տեխնիկների միջև կրքոտ ֆիզիկական կապով, որոնք անընդմեջ մշակում, ղեկավարում և  փորձում են ճանաչել կինոն այնպես, ինչպես սիրեկանն է ծանոթանում սիրելիի մարմնի յուրաքաչյուր մասին: Կարևոր չէ, թե կինոն ուր է գնում, կարևորն այն է, որ մենք չենք կարող բաց թողնել դրա սկիզբը:

 

  • Պատահում է, որ հիասթափության ուժը ալքիմիզացվում է մի ինչ-որ իրողության, որը պարադոքսալ կերպով նորացնում է քեզ:

 

  • Ես հոլիվուդյան ռեժիսոր չեմ. ես “չնայած դրան” հոլիվուդյան ռեժիսոր եմ:

scc - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...

  • Երկու կիսամյակ ես տանջվել եմ նախապատրաստական սեմինարիայում, բայց 15 տարեկան էի և ամբողջովին չէի հասկանում, թե մասնագիտություն , կոչում ասելով մարդիկ ինչ նկատիի ունեն:

 

  • Եթե Կուբրիկը տեսներ, թե իր վերջին ֆիլմն ինչ թշնամական արձագանքներ ունեցավ,  նա շատ կհիասթափվեր, սակայն ես համոզված եմ, որ վերջում նա կվերցներ  այդ հիասթափությունը և առաջ կշարժվեր: Իսկական երազողները աշխատանքին վերաբերվում են ոչ այնպես, ինչպես մյուսները: Կուբրիկի նման մարդիկ ունեն շատ  հարուստ և  բավականին դինամիկ երևակայություն, և ոչ միայն պատկերում են աշխարհը շարժի մեջ ու փորձում  հասկանալ որտեղ է այն եղել, այլև՝ դեպի որ ուղղությամբ է  այն շարժվում:

 

  • Կան պայքարելու երկու ուժեր. առաջինը փողն է և նույն մեր համակարգը, իսկ երկրորդը մեզ շրջապատող մարդիկ են, որոնք քաջ գիտակցում են, թե երբ պետք է ընդունել և երբ  չընդունել քննադատությունը:

 

  • Ես խելագարի պես սիրում եմ Նյու Յորքը, ես այն նշանավոր եմ համարում: Դու իսկապես գնահատում ես այս քաղաքը միայն այն ժամանակ, երբ ճամփորդում ես տարբեր երկրներով և տեսնում ես, որ ոչ մի այլ վայրում այսպիսի բան չկա: Երբ հետ ես վերադառնում հասկանում ես, որ այն հիրավի ամենագեղեցիկ վայրն է:

 

  • Սցենարն ամենակարևոր բանն է:

martin - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...

  • Ես կարծում եմ, որ հենց երիտասարդ ժամանակ է, երբ դուք զգում եք էներգիայի տարափ և դա ձեզ օգնում է 5 կամ 6 իսկական լավ գործեր ստեղծել և դրանք այն գործերն են, որոնք պատմում են կյանքում եղած այն ամենի մասին, ինչի մասին դուք ցանկանում եք ֆիլմերով խոսել: Ընդունում եմ, որ գուցե դրանք այն ֆիլմերն են, որոնք պետք է  Օսկարի արժանանան:

 

  • Կուբրիկի անհատականություն լինելը պայմանավորված էր նրանով, որ յուրաքանչյուր նոր ֆիլմով նա վերագնահատում էր շրջակա միջավայրը և դրանից բխող հնարավորությունները: Բայց նա ավելին էր, քան ուղղակի տեխնիկական նորարարը: Բոլոր տեսաբանների պես նա էլ ճշմարտության լեզվով էր խոսում, և կարևոր չէ, թե մեր կարծիքով ինչքանով լավ ենք մենք մեզ զգում ճշմարտության հետ, ամեն անգամ երբ մենք դրան երես առ երես բախվում ենք՝ մենք խորը ցնցում ենք ապրում:

 

  • Ես ցանկանում եմ շատ ֆիլմեր նկարահանել. վեստերն, ժանրային կինոնկարներ, գուցե Ամերիկայի իտալացիներին նվիրված մի ֆիլմ, որում այդ իտալացիները չեն պատկերվի որպես գանգստերներ:  Ես ուզում եմ ապացուցել, որ ոչ բոլոր իտալացիներն են վտանգավոր:

 

  • Ես սիրում էի Հին աշխարհի պատմությունը, սիրում էի ծանոթանալ, թե ինչպես են կայսրությունները վերելքներ և անկումներ ապրել՝ նպաստելով սեփական ոչնչացմանը:

 

  • Միշտ գործի  կամ նկարահանման հրապարակ շուտ գնացեք, որ մնաք միայնակ և հանգստության ու միայնության մեջ գտնեք նկահարանման համար ձեր ոգեշնչումը:Մի կողմից սա նման է ինքնապաշտպանության, իսկ մյուս կողմից՝ սա նրա համար է, որ միշտ պատրաստ լինեք անակնկալներին, նույնիսկ նկարահանումից, քանի որ կլինեն մանրուքներ, որոնք դուք չեիք նկատել և դրանք իմ կարծիքով շատ կարևոր են: Կան շատ գործեր, որոնք բոլոր տեսանկյուններից լավն են, սակայն մի բանում թերություն ունեն.նրանց պակասում է անակնկալի զգացումը, նրանք երբեք չեն զգացել ազատության շունչը:

martin scorsese film 2 - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...

  • Ես ցանկանում էի պատմություններ պատմել և անկեղծ ասած երբեք չեմ բավարարվում:

 

  • Ինձ հեռացնում էին դպրոցներից և ազատում աշխատանքից, ես չէի ցանկանում աշխատել, և անկեղծ ասած ես իմ կյանքում ոչ մի օր չեմ աշխատել:

 

  • Հիշում եմ, երեխա ժամանակ մրցանակաբաշխություն էի նայում և երազում էի, որ մի օր մի քանի մրցանակի կարժանանամ ճիշտ այնպես, ինչպես իմ սիրելի ռեժիսորներից օրինակ Ջոն Ֆորդը. նա 6 մրցանակ է ստացել: Բայց մյուս կողմից ես գիտակցում էի, որ օրինակ Օրսոն Ուելսը, որը իմ ցուցակում առաջատար տեղում է ոչ մի մրցանակի էլ չի արժանացել: Կամ օրինակ Ալֆրեդ Հիչքոքը. նա ևս ոչ մի մրցանակի չի արժանացել:

 

  • Արվեստագետներին նկարագրելու համար այժմ շատ  է կիրառվում «հսկա» տերմինը, բայց Ակիրա Կուրոսավայի դեպքում մենք գործ ունենք այն եզակի դեպքի հետ, երբ այդ տերմինն ամբողջովին համապատասխանում է մարդուն:

 

  • Այժմ ես իմ կյանքի նոր փուլում եմ. ժամանակի հետ ես մեծանում եմ և քաջ գիտակցում, որ այսօր պետք է լինեմ ավելի հանդարտ և շատ մտածեմ: Եղել են ժամանակահատվածներ, երբ ես ինձ փակի տակ եմ դրել, բայց այժմ այդպես չէ՝ ես ամուսնացած եմ և ունեմ դուստր, որն ամեն օր իմ աշխատավայր է գալիս:

dd - Մարտին Սկորսեզեն ասում է...

  • Գլխումս չի տեղավորվում այն, որ ոմանք չգիտեն ֆիլմի ծագման ակունքների մասին:

 

  • Ես մեծացել եմ Սիցիլիան հիշեցնող Իսթ-Սայդում՝ այն  իտալական Ամերիկա է անվանվում:

 

  • Ինձ չեն դաստիարակել ասելով, որ Ամերիկան նախատեսված է հարուստ դառնալու համար: Հիշում եմ, որ ինձ ասում էին, որ ԱՄՆ-ն հնարավորությունների և երջանկության ձգտումի երկիր է. սխալ չհասկանաք՝ ոչ թե երջանկության, այլ՝ դրա ձգտումի:

 

  • Մանուկ հասակում շատ բաներ ինձ հասանելի չէին, քանի որ ես Իսթ-Սայդ եմ մեծացել: Ինձ համար շատ բարդ էր փորձել հավասարակշռել այն ինչ իմ կարծիքով ճիշտ է և այն դաժանությունը, որ իմ շուրջն էր տիրում. անկեղծ եմ ասում՝ իմ շրջապատի մարդկանց մեջ այդ դաժանությունը շատ շատ էր:

 

Կարդացեք նաև՝

Սնուփ Դոգն ասում է…

Քենդրիկ Լամարն ասում է…

Հրանտ Մաթևոսյանն ասել է…

Սելինջերն ասում է…

Բորխեսն ասում է…

Կաֆկան ասել է…

Դոստոևսկին ասել է…

Հարուկի Մուրակամին ասում է…

Հեմինգուեյն ասել է…

Մայր Թերեզան ասել է…

Չարլի Չապլինն ասել է…

Պաուլու Կոելյուն ասում է…

Քվենտին Տարանտինոն ասում է…

Դիանան ասել է…

Բոբ Մարլին ասում է…

Պարույր Սևակն ասել է…

«Սիրելու արվեստը» ասում է…

Ֆրեյդն ասում է…

Ալբերտ Էյնշտեյնն ասում է…

Հովհաննես Թումանյանն ասել է…

Էնդի Ուորհոլն ասում է…


fastnews-ads-banner