Առցանց կրթության շուկան տարեցտարի աճում է։ Օրինակ `առցանց կրթության պահանջարկը նախորդ տարվա համեմատ աճել է 30% -ով: Կարանտինի պայմաններում շատերը կա՛մ կորցրել են իրենց աշխատանքը, կա՛մ բախվել են եկամտի զգալի նվազմանը, ուստի առանց տանից դուրս գալու նոր, բարձր վարձատրվող մասնագիտություն ստանալու հնարավորությունը շատ արդիական է:
1. Տեխնիկական մասնագետ
Տեխնիկական մասնագետը զբաղվում է վեբինարների, հեռարձակումների, վճարումներ ստանալու, վերապատրաստման ծրագրերի, էլ.փոստի և չաթբոտի փոստերի ընդունման ծառայություններ ստեղծելով: Այն CRM համակարգը կապում է կայքերի, վաճառքի կամ բաժանորդագրության էջերի հետ: Սա կարևոր աշխատանք է. Մեկ աշխատանքային մեխանիզմի մեջ կապել այն ծառայությունները, որոնք ձեռնարկատերերն օգտագործում են իրենց գործունեությունն իրականացնելու համար:
Ո՞ւմ է հարմար այս մասնագիտությունը: Առաջին հերթին «տեխնիկների», ՝ մարդիկ, ովքեր կարող են շատ տեխնիկական ասպեկտներ պահել իրենց գլխում և գրագետ կառուցել տրամաբանական շղթաներ: Այս մասնագիտությունը պահանջում է մտածված մոտեցում, համառություն և ուշադրություն:
2. Թարգեթոլոգ
Թագեթոլոգը պատասխանատու է սոցիալական ցանցերում գովազդի համար, գիտի, թե ինչպես աշխատել գովազդներ և լսարաններ հավաքելու տարբեր ծառայությունների հետ, հարմարեցնում է գովազդը հատուկ նպատակային լսարաններին, վերլուծում արդյունքները և օպտիմիզացնում գովազդները: Այս մասնագիտությունը հարմար է վերլուծական մտքով և ստեղծագործական միտք ունեցող մարդկանց համար, նրանց, ովքեր ավելի շատ սիրում են աշխատել բովանդակության և թվերի հետ, քան մարդկանց: Շատ կարևոր է, որ կարողանա կենտրոնանալ այդ խնդրի վրա և համակարգված կերպով մոտենալ դրա լուծմանը: Մասնագիտությունը պահանջում է բծախնդրություն և խնամք, ինչպես նաև մշտական մասնագիտական զարգացում:
3. Վեբ-դիզայներ
Վեբ դիզայները զբաղվում է կայքի դիզայնի ստեղծմամբ, այն հարմարեցնում է բջջային տարբերակի համար, աշխատում է գրաֆիկական խմբագիրներով, պատրաստում կայքը ծրագրավորման համար: Մենք ապրում ենք աշխարհում, որը ղեկավարվում է արտաքին տեսքով, ուստի ինտերնետային ռեսուրսների գեղեցիկ ձևավորումը հաճախորդներին գրավելու կարևոր գործոն է: Սա նշանակում է, որ դիզայները միշտ աշխատանք կունենա: Ո՞ւմ է հարմար այս մասնագիտությունը: Ստեղծագործ մարդիկ ՝ գեղարվեստական ճաշակով և ստեղծագործական մտածողությամբ: Մասնագիտությունը պահանջում է բազմակողմանի գիտելիքներ ՏՏ ոլորտում, ինչպես նաև հաճախորդի հետ կապ գտնելու և նրա ուզածը հասկանալու ունակություն:
4. Քոփիռայթեր
Քոփիռայթինգ ( copywriting) գովազդային և ներկայացուցչական տեքստեր գրելու մասնագիտական գործունեություն է։ Դրա մեջ մտնում են բոլոր այն տեքստերը, որոնք ուղղակի կամ անուղղակի կերպով գովազդում կամ մասսայականացնում են որոշակի ապրանքներ, ընկերություններ, ծառայություններ, մարդկանց կամ գաղափարներ։ Կարող են լինել կարգախոսներ հեռուստատեսային կամ ռադիոհոլովակների, միջոցառումների, գովազդային հոդվածների համար։Քոփիռայթինգով զբաղվող մասնագետը կոչվում է քոփիռայթեր«Քոփիռայթերը» (copywriter) մեկնաբանվում է որպես «գովազդային և մասսայականացնող տեքստեր գրող»։
Մասնագիտությունը հարմար է հումանիտար գիտություններով հետաքրքված անձանց համար, ովքեր սիրում են և գիտեն ինչպես աշխատել բառերի հետ, պատասխանատու, ստեղծագործող մարդիկ, ովքեր գիտեն, թե ինչպես պետք է ուշադրության կենտրոնում պահել առաջադրված խնդիրը: Մասնագետի համար կարևոր է ունենալ լայն հայացք, հասկանալ թիրախային լսարանի կարիքները և ծանոթ լինել ինտերնետային շուկայավարման հիմունքներին:
5. Դիմահարդար
Գեղեցկությունը միշտ նորաձեւության մեջ է, ուստի դիմահարդարները երբեք չեն լինի առանց աշխատանքի: Եթե ունեք գեղագիտական ճաշակ, ապա առանց տանից դուրս գալու կարող եք տիրապետել դիմահարդարման հիմունքներին: Որտե՞ղ սովորել. օրինակ ՝ հայտնի գեղեցկուհի բլոգերներից, ովքեր դիմահարդարման գաղտնիքներ են կիսում YouTube-յան ալիքներում կամ Instagram-ի էջերում: Եթե ցանկանում եք դառնալ հավաստագրված մասնագետ, ապա հեռավար դասընթացներ են առաջարկվում Միջազգային բաց ակադեմիան և Կարիերայի միջազգային ինստիտուտը:

